Nrj in the park 08 (stockholm)


Nu i helgen är det NRJ in the park, jag vet inte vilken tid det börjar men jag vet iallafall att det är i kungsan (kungsträdgården)
Artisterna som kommer
♦Lady Gaga
♦Ida Corr
♦Afasi och Filthy
♦Madcon
♦Lazee
♦The script
♦Swingfly
♦Dollarman
♦Anorah
♦J-son
♦Ola
Den ända jag känner till är Lady Gaga<3 och Ola, de andra kanske jag har hört nån gång men jag kommer inte ihåg. Jag kommer tyvärr inte gå på den för jag ska på fest, men alla som tänkte sitta hemma kanske kan gå på det här, dock tror jag inte att det kommer vara lika roligt som the voice<3 men jag vet inte
:)

Kommentarer
Postat av: pauliina

den ska jag gå på, vill bara se på lazee o afasi&filthy ;)

2008-08-29 @ 20:35:11
URL: http://www.paauzs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0